Made in Estonia
Lehká a bláznivá satira na domácí poměry se točí kolem dvou tallinských dýdžejů a soap opery, kterou inscenují ve svém rozhlasovém pořadu.
Tenhle film má opravdu říz, a ačkoliv jde o satiru, vyrůstá spíše z náklonnosti než z averze a hněvu. Je to přesně ten typ podívané, na kterou si Estonci rádi zajdou do kina, protože něco takového v domácím repertoáru dlouhá léta chybělo. Praštěná zápletka je rámcována postavami dvou vypravěčů, rozhlasových DJ´s, kteří zrovna improvizovaně vysílají jedno drámo - a právě tohle drámo vytvoří osu celého filmového líčení. Jeho hrdinou je starý smolař z Talinu, který se z donucení musí přestěhovat do svého kvartýru až dole na jihu země, sice pěkně zřízeného, zato s idylickou vyhlídkou. Zatímco sledujeme bláznivý mumraj tváří z rozhlasového studia, které se v inscenovaném cajdáku vynořují v nečekaných převlecích, vyplouvají na povrch také problémy dnešního Estonska a nabývají konkrétních rysů.