Chuť čaje
To, že se každodenní existence rodiny Harunových odvíjí v lásce a poklidu, vůbec neznamená, že je nudná. Skutečnost a představy se v jejím životě mísí s opojnou lehkostí vůní stoupajících z čajového šálku. Co si rodina počne, když si strýc – úspěšný autor „manga“ příběhů – přeje k narozeninám něco zvláštního?