Let naslepo
Příběh natočený podle skutečné události. Roku 1986 byl v Libanonu muslimskými fundamentalisty unesen irský učitel angličtiny Brian Keenan a na svobodu byl propuštěn až téměř po pěti letech věznění.
Libanon, 1985. Brian Keenan, irský učitel angličtiny, který před pěti měsíci přijel do Bejrútu z Belfastu, odchází osudného dne jako každé ráno za svými studenty. Před domem je však čtveřicí ozbrojených muslimských fundamentalistů vhozen do kufru auta a odvezen na neznámé místo. Jeho věznitelé trvají na tom, aby měl přes hlavu roušku, kdykoli s ním komunikují. Zpočátku drží Brian na protest hladovku. V izolaci na něj doléhají vzpomínky na dětství, na rozdělenou společnost. Když je po nějaké době převezen na jiné místo, potkává spoluvězně Johna McCarthyho, s nímž bude trávit následující dlouhé čtyři roky. Mezi oběma muži, kteří jsou jen pěšáky na šachovnici mezinárodní politiky, zeje vzhledem k jejich zcela odlišnému zázemí i různosti povah zdánlivě nepřekonatelná propast. Tvrdohlavý Ir, zástupce pracující třídy, který se dostal jako učitel do Libanonu, aby uprchl z Belfastu, je protikladem mladého okouzlujícího Angličana, žurnalisty ironicky glosujícího svého spoluvězně.