Buena Vida Delivery
Hernánova rodina emigrovala do Španělska a on zůstal sám v prázdném rodinném domě. Seznámí se s Patricií, která hledá bydlení. Nastěhuje se k Hernánovi a ten se do ní velice rychle zamiluje. Po krátkém idylickém období přijede z venkova Patriciina rodina a rozhodne se u nich přespat. Dny však plynou a příbuzní nejeví žádné známky toho, že by se chtěli vrátit domů… Právě naopak: postupně začnou zabírat celý dům, a dívčin otec si přímo v něm dokonce otevře pekárnu! Tragikomedie ze současné Argentiny.