Southern Comfort
Robert je sympatický kovboj z Georgie se smyslem pro humor, který nevyndá z úst dýmku a je patřičně pyšný na plnovous a svůj široký klobouk. Robertova životní láska se jmenuje Lola. Robert a Lola jsou transsexuálové. Robert se narodil jako dívka. Lola jako chlapec. Oba se rozhodli změnit si pohlaví. Robertova integrace do nového života byla tak úspěšná, že mu dokonce členové místního Ku-klux-klanu nabídli členství. Robert a Lola se milují, ale jemu už nezbývá na jejich společné štěstí mnoho času. Má rakovinu varlat a více než dvacet doktorů se odmítlo případem transsexuála zabývat v obavě o svou pověst. Film sleduje Roberta během posledního roku života, od okamžiku, kdy na jaře potká Lolu, která se mu stane životní partnerkou a oporou. V létě přijedou Robertovi rodiče navštívit svou ztracenou „dceru“. Nakonec se Robertovi podaří naplnit svůj největší sen a zúčastnit se konference Southern Comfort, nejvýznamnějšího setkání transsexuálů v Severní Americe. Krátce po skončení konference Robert umírá ve věku padesáti dvou let.