Pho (Nudlová polévka)
Uyen Luu je třiadvacetiletá Vietnamka, která se po uvolnění poměrů rozhodla navštívit svou vlast. Komunistický Saigon kdysi opustila se svou matkou ještě jako malá holčička – nyní sem přichází takřka po dvaceti letech s filmovou kamerou, aby zachytila svůj návrat do blízkého a současně cizího prostředí.