Drahý Fideli... Těmito slovy začíná Marita Lorenzová svůj dopis, který píše kubánskému vůdci na jaře roku 2000. Poznala ho jako devatenáctiletá na palubě lodi Berlin, kde byl její otec kapitánem. Stala se jeho milenkou a čekala s ním dítě. Po osmi měsících vášně o ni Fidel Castro ztratil zájem a Marita prošla dalším šokem, když byla v šestém měsíci těhotenství přinucena k násilnému potratu. Pro Fidela už nic neznamenala, ale velký zájem o ni měla CIA. Marita ale svůj úkol – zavraždit Castra – nesplnila. Přesto zůstala ve službách americké vlády. Následoval románek s bývalým venezuelským diktátorem, spojení se skandálem Watergate, práce na tajném úkolu, při němž se seznámila s Lee Harvey Oswaldem, později obviněným z atentátu na prezidenta Kennedyho, špionáž pro FBI, kontakty se šéfy mafie... Marita Lorenzová se naučila, jak přežít za každé situace, už jako pětiletá holčička v koncentračním táboře v Bergen-Belsenu. V současné době je v důchodu, žije v New Yorku a chce zpátky za Fidelem. „Oba jsme staří a unavení. Fidel mě potřebuje, je tak osamělý,“ říká žena s neuvěřitelným osudem.