Big Mac Small World
Dokumentární film Petera Guyera se zaměřil na fenomén zvaný McDonald’s. Režisér zpovídá šest lidí – z USA, Číny, severní Afriky, Švýcarska, Finska a Brazílie. Každý z nich nám vypráví o svém zázemí i o důvodech, které ho vedly k práci pro tento řetězec. Kamera je přítomna i bombastické oslavě milénia či příjezdu Santa Clause do McDonald’s ve Finsku. Snímek je vtipným příspěv- kem k tématu globalizace a ukazuje, jak McDonald’s, toto specifikum americké kultury, prostupuje a ovlivňuje místa na celém světě, kde jeho pobočky vznikají.