Muž na mostě
Poetický dokument, jehož jediným zvukovým doprovodem je Debussyho Měsíční sonáta pro klavír, ukazuje ve zkratce minulost i současnost jednoho osamělého černého muže. Film postihuje univerzální téma ztráty milované bytosti a zvládání nevyhnutelného strachu.