Audrius Stonys (1966, Vilnius) vystudoval ve svém rodném městě konzervatoř se zaměřením na televizní a filmovou režii. Jako nezávislý filmař a producent natočil pro různá studia desítku úspěšných a na světových festivalech ceněných dokumentů (Open the Door to Him, Who Comes, Baltic Way, Earth of the Blind, který získal řadu ocenění, včetně Felixe za nejlepší evropský dokumentární film roku 1992, Apostle of Ruins, Antigravitation, Flying over the Blue Field, Harbour, Fedia: The Minutes after the Big Bang a další). V současné době pracuje na dokumentárním projektu Deadly Friendship.