Ženy na přelomu tisíciletí (V pasti)
Časosběrný dokument, jehož významným spolutvůrcem je vedle režisérky především čas, ve kterém se příběh jeho hrdinů odehrává. Začíná v léčebně pro drogově závislé v Němčicích. Tady potkáváme pozoruhodnou mladou ženu jménem Katka. O pár měsíců později je s touto zajímavou, krásnou dívkou všechno jinak: Katka má přítele Láďu. Oba jsou zamilovaní a na heroinu. Krádeže, jimiž získávají peníze na drogu, jsou pro ně čím dál obtížnější a s přibývajícími absťáky přichází strach a zoufalství jak dál. Katka se s Láďou nakonec rozchází a sbližuje se s kamarádkou Janou. Středobodem jejího světa jsou teď peníze na heroin. Unavená, sešlá, se skelnýma očima a zničenou pletí končí Katka na ulici: nejstarší řemeslo světa jí konečně umožňuje vydělávat dostatečně rychle. Hubená dlouhovláska zatím nemá o nabídky nouzi. Zatím… „Po celou dobu – pět let – byli Katka i Láďa absolutně upřímní,“ říká režisérka Helena Třeštíková. „Byla jsem připravená jim pomoci najít cestu zpátky. To se ale nepodařilo.“