Kainův dům
Filmový esej o zločinu a trestu, o lidech s Kainovým znamením. Odsouzení za vraždu – muži i ženy – zde líčí své pocity a pohnutky, které je k zločinu vedly. Prostor získává i druhá strana, dozorce, jenž v tomto Kainově domě pracuje. Režisér natočil vysoce stylizovaný dokument, v němž snímanou realitu sám dotváří výběrem záběrů i filmováním jím aranžovaných obrazů. Daleko více než o konkrétní příběhy jednotlivých odsouzených mu jde o zamyšlení nad lidskou povahou, nad její neuchopitelností a nad tenkou hranicí, která leží mezi tím, kdy jsme ještě bez viny, a tím, kdy už na svém čele neseme Kainovo znamení.