Sůl
Nezastupitelnost významu soli se stala pojmem, vstoupila do přísloví, pohádek. Víme ale, kde a jak se sůl těží? Kdo a jak ji dobývá? Kdo a jak ji přepravuje? Je jenom důležitou poživatinou, anebo má i fotogenickou krásu? Odpovědi, které nabízí ruský dokument, jsou rovnou měrou prozaické jako poetické.