Ať žijí ženy!
Přežít… Přežít? Ale jak? Bez manžela, bez otce, bez synů, bratrů, bratranců, bez mužů v rodině? Jak přežít, když se celý váš svět rozpadl? Když vaši zemi, vaši vesnici, váš dům smetla válka. Zvěrstva páchaná srbskými četníky v letech 1992 až 1995 od Zvorniku po Foku, od Prijedoru po Srebrenicu přiměla bezpočet bosenských žen a dětí, aby si položily tyto otázky. Tento dokument vypráví o třech z nich. Sedina, Jasmina a Senada jsou mladé vesničanky, jejichž muži i další mužští členové rodiny za války zmizeli. Ztratily úplně všechno. Po několika letech se všechny tři přestěhovaly do Vive Zene u bosenské Tuzly a podstoupily tu roční psychoterapeutický program, aby se mohly pokusit znovu vystavět svůj život a převzít vládu nad vlastním osudem. Tento příběh je ozvěnou podobných tragédií v minulosti i přítomnosti a klade nám základní otázky o smutku, lásce, o životě.