Miss Wonton
Mladá Ah Na přijíždí do New Yorku pracovat v čínské restauraci Buddha’s Happiness. Za sebou zanechává nepříjemnou zkušenost a zlobu obyvatel rodného městečka. Tak jako spousta čínských emigrantů věří, že se jí v New Yorku podaří začít nový život a naplnit svou naivní představu o „americkém snu“. Rozhodne se jít za tímto snem i přes varování a zkušenosti spolupracovníků z restaurace a přes vzpomínky z minulosti, které se jí neustále vracejí. Jednoho dne se ocitne na newyorském nádraží Grand Central, kde potká mnoho žen-emigrantek, které zde pod „Golden Palace“ čekají na svou příležitost, na svého muže... Režisér o filmu říká: „Často myslím na Miss Wonton jako na freudovský sen v čínském stylu. Snažil jsem se přiblížit hrdinčino hledání identity a vlastní sexuality právě scénami na Grand Central. Z Číny byla vyhnána jako špatná a poskvrněná dívka a zde se naopak setkává s tím, že být nezávislá a ,špatná‘ je správné. Přichází do Ameriky otevřená a okouzlená jejími možnostmi, stejně tak jako kdysi já. Závěr filmu přináší její pochopení reálného světa i jejího místa v něm.“