Yessica a Miriam jsou dvě nerozlučné kamarádky, spolužačky z jedné lavice, které spolu sdílejí sešity, záliby, líčení i parfémy, stejně jako starosti a tajemství světa patnáctiletých v atmosféře anonymity velkoměsta. Miriam netuší, že bratr její kamarádky Jorge, člen Topiho bandy, nutí svou sestru pohrůžkami a násilím k prostituci. Poté, co Yessica svěří Miriam toto tajemství, ukradne na trhu lahvičku s fialkovým parfémem, který má zamaskovat zápach pronásledující ji od chvíle, kdy ji bratr nutí, aby byla po vůli klukům z celé čtvrti. S parfémem se jí podaří utéct, prodavačka však polapí Miriam, jejíž matka musí uhradit škodu. Miriam je potrestána domácím vězením, během něhož si krátí čas výrobou barevného náhrdelníku, rozhodnuta už nikdy s Yessikou nepromluvit. Pak však spatří, jak Yessiku opět unáší od školy Jorge s Topim, a rozhodne se svěřit své matce. Ta však zůstane k situaci Yessiky lhostejná. Miriam se rozhodne po vyučování od Yessiky získat parfém a mezi bývalými kamarádkami dochází k osudovému střetnutí...