Školní výlet
Tajemství puberty a sladkohořké tápání první lásky má v debutu Hennera Wincklera výraznou osnovu i záměrně volné tempo. Dvacítka dospívajících Berlíňanů, včetně oblíbené Isy a samotáře Ronnyho, se vydává na školní výlet utopený nejen v alkoholu a cigaretách, ale též v zábavné a upřímné nešikovnosti.