Zoufalý režisér, který udělá cokoliv, aby sehnal peníze na svůj další film, potká transvestitu, který vyhrál soutěž o nejlepší dvojnici Britney Spearsové a rozhodne se s ním natočit falešné interview s Britney Spearsovou. Bláznivá a chytrá satira na média a také na nezávislý film.
Bláznivý příběh o zoufalém filmovém režisérovi, který udělá cokoliv, aby sehnal peníze na svůj další film. Režisér jménem Dude Schmitz (kterého hraje Mark Borchardt, jeden z protagonistů snímku Americký film režiséra Chrise Smitha, promítaného na MFF Karlovy Vary v roce 2000) dostane příležitost vydělat nějaké peníze, když si ho najme místní televizní stanice, aby natočil interview s Britney Spearsovou, teenagerským popovým idolem. Po indiskrétní otázce ho ovšem manažerka hvězdy vyhodí. Hned nato potká Schmitz transvestitu, který vyhrál soutěž o nejlepší dvojnici Britney Spearsové (což se doopravdy stalo). Schmitz se rozhodne natočit s ním falešné interview. Transvestita jménem Robert Stevens souhlasí, když mu slíbí, že ho později představí opravdové Britney. Film je chytrou satirou na média a také na nezávislý film.