Jak se Harry stal stromem
Film podle čínské novely, scenáristy přesazené do Irska 20. let minulého století, je absurdní komedií o svérázném vesničanovi jménem Harry. Je bouřlivý, neotesaný a žije podle vlastních pravidel. Proto musí mít i osobního nepřítele. Když konečně najde důvod, proč nejmocnějšího muže v kraji nenávidět, rozpoutá doslova hon na čarodějnice bez ohledu na důsledky.
Píše se rok 1924 a Skillet je malá zapadlá vesnička v západním Irsku. Harry Maloney je bouřlivý jako zdejší počasí a hrubě tesaný jako okolní krajina. Vdovec, který ztratil milovaného syna i ženu a žije v rozpadajícím se domě s mladším synem Gusem, je pronásledován snem. V něm se promění ve strom a ten je použit jako materiál na rakev. Harry je svérázný člověk, přesvědčený o tom, že jeho síla je měřena postavením a silou protivníka. A tak si za svého nepřítele zvolí George, majitele hospody a nejmocnějšího muže široko daleko. Ten se právě stal novopečeným otcem a jako novou pomocnici si přivedl vesnickou dívku Eileen. Gusovi padla do oka už při křtinách a pro dohazovače George je hračkou zařídit svatbu těch dvou i proti Harryho vůli. Harry ovšem jednoho dne zjistí, že George má poměr se synovou ženou a že teď konečně má pádnou záminku i důvod rozpoutat hon na čarodějnice bez ohledu na důsledky pro všechny.