Anna je rozvedená účetní zaměstnaná u velké banky. Sama vychovává syna, který studuje matematiku a programování. Je to nadaný a citlivý hoch, jemuž každý předpovídá velkou budoucnost. Marciho však kariéra nezajímá, jako posedlý hledá otce a své místo v životě. Jakou cestou se má vydat? Nechat se hýčkat oddanou láskou matky, která žárlivě sleduje jeho hledání životní cesty a otce? Nechat se svést krásnou spolužačkou Elvírou, která mu odkryje smyslné stránky života? Má se stát zločincem, nabourávat se do číselných kódů bank a žít nebezpečným, leč velkorysým životem? Nebo následovat příkladu svého profesora a stát se „pokojovým“ vědcem, zahrabaným v knihovně? A co příklad vlastního otce, alkoholika se zmařeným talentem, který si sice uchránil svoji svobodu, ale nikdy nic nedokázal? Pomůže mu čistá a oddaná láska desetileté cikánské dívky Juli obdařené mystickými schopnostmi, která se – poté, co mu ji její otec prodal – považuje za jeho majetek a jeho ženu? Marci se nedokáže ztotožnit s touto archaickou rolí, což se ukáže fatální chybou… Stále houstnoucí propletenec vztahů, kde každý něco hledá a zároveň uniká před ostatními, kteří hledají něco v něm, rozetne právě Juli, jediný člověk ve filmu, který nic nehledá.