Potěšení na mé straně
Milenci Mateo a Rita se stěhují na venkov, kde je jejich dosud romantický vztah nečekaně podroben zkoušce, v níž neobstojí. Autorčin styl charakterizuje důraz na explicitní scény sexu, vyjadřující postoje a pocity její ne zcela vyrovnané generace.
Rita a Mateo se usazují ve venkovském domě po Mateově otci. Doufají, že budou žít zdravě a ušetří. Zpočátku je vše v pořádku, až na to, že se Rity dotkne, když při bouřlivém sexu Mateo odmítne riskovat. Milenci se zabydlují podle svých zájmů a profese: Mateo spravuje staré auto, Rita pracuje na dálku jako designérka. Nečekaným překvapením je pro ni návštěva Mateovy sestřenice s dcerkou a s přítelem, která v hovoru okázale dává najevo své někdejší vazby k bratranci a klade Ritě všetečné otázky. Soulad dvojice se začíná bortit: Rita není s to potlačit návaly žárlivosti, každý z partnerů se cítí nepochopen a návratu soudržnosti neprospěje ani návštěva Ritiny matky a babičky. Navíc se do jejich vztahu začíná plížit nuda. Elisa Miller promítla do svého druhého hraného filmu pocity svojí generace, jejích představ o nových vztazích provázených neschopností odpoutat se od starých vzorů.