Neobyčejná rybka
Claudia nemá ani rodinu, ani blízké přátele. Když se však střetne s nemocnou matkou čtyř dětí, obrátí se její život naruby a poznává důvěru, se kterou se nikdy nesetkala. Citlivý a osobní příběh debutující režisérky pojednává o strastech i radostech, které mohou potkat každého z nás.
Zamlklá dívka Claudia žije samotářský neutěšený život. Mimo směny v supermarketu, kde bez zájmu prezentuje nové produkty, se s nikým nestýká a jen rezignovaně proplouvá šedivou každodenností. Když se jedné noci s podezřením na zánět slepého střeva ocitá v nemocnici, seznamuje se s těžce nemocnou matkou čtyř dětí Marthou, s níž si během krátkého pobytu porozumí natolik, že se znenadání stává rodinnou pomocnicí v domácnosti. Její zprvu nejistá, čím více však žádoucí a vítaná přítomnost v domě, v němž se mísí neochvějná láska se strachem a nejistotou, náhle nasměruje životy všech novým směrem. Ačkoli se snímek dotýká nelehkých témat mateřství či boje proti nemoci, látku zpracovává s pokorou a upřímností, které umocňují jeho autenticitu. Vyvážená a uvěřitelná typologie postav pak spolu s citlivým režisérským uchopením dodávají nenápadnému, přesto silnému snímku na zapamatovatelné osobitosti.