Do očí
Sociální pracovnice Mónica se snaží pomáhat obětem alkoholu a drog, živořícím na ulicích chudinské čtvrti mexického hlavního města, a částečně se jí to daří. Nemoc jejího syna Omara ji postaví před závažné morální dilema. Jak se s ním mladá žena vyrovná?
Mladá sociální pracovnice Mónica se snaží pomáhat bezdomovcům, těhotným ženám a dětem v chudinské čtvrti mexického hlavního města. V ulicích plných odpadků živoří jako oběti alkoholu a drog množství mladých lidí, mezi nimi šestnáctiletý Benjamín, jehož se Mónice podaří dostat z ulice a ubytovat ho ve svém bytě. Žije tu s jedenáctiletým synem Omarem, který trpí degenerativní chorobou očí a hrozí mu, že oslepne, pokud ho nezachrání transplantace. Uskutečnit ji cestou zdravotního pojištění se zdá v byrokratickém systému nemožné. Frustrovanou Móniku alespoň částečně hřeje uspokojení, že se jí daří dosáhnout úspěchů v péči o Benjamína a zachránit ho před jistou záhubou, jež by ho čekala na ulici. Benjamín vskutku postupně ožívá a Omar v něm nachází kamaráda. Chlapcův osud je ale podle lékaře zpečetěn, pokud se nenajde dárce pro jeho oko. Jak se vyrovná Mónica s oddaností svému poslání ve střetu s mateřskou láskou?