Svatý týden
Do přímořského hotelu přijíždí rodina, jež se na první pohled neodlišuje od ostatních, šťastných návštěvníků. Vztahy mezi zvídavým synem, ovdovělou matkou a jejím přítelem jsou však křehké, jak jen v nové rodině mohou být. Prázdninové bezčasí se tak záhy stává zkouškou vzájemné pospolitosti.
S vidinou pokojně prožitých Velikonoc přijíždí čerstvě ovdovělá Dali s osmiletým synem Pepinem a novým přítelem Chávezem do nostalgicky omšelého hotelového komplexu. Přestože se snaží být milující matkou a pozornou přítelkyní zároveň, vnitřní pochybnosti i tichý smutek ji z obou rolí nepozorovaně vystrnaďují. Pepino, který k novému členu rodiny nenachází důvěru a neumí se zatím dělit o matčinu pozornost, se tak rozhodne strávit čas po svém a stejně jako znejistěný Chavéz jde naproti prázdninovému dobrodružství. Jak tlumený film debutující režisérky ukazuje, bezstarostné prostředí asociující klid a odpočinek se mnohdy může stát podnětem uvědomění či přehodnocení stávajících postojů. Právě přiblížení nevyslovovaných myšlenek a pocitů postav a vystižení melancholicky vroucné atmosféry patří mezi hlavní klady zručně vyprávěného snímku, jenž byl zatím uveden na MFF v Torontu či na festivalu SXSW.