Island City
Režisérka zasadila tři rozdílně laděné příběhy do současné Bombaje. Může se tu stát vše, od zážitku blízkého temné vizi budoucnosti přes naivní pobláznění bollywoodskou romantikou televizního seriálu až po tklivé zklamání mladé ženy, které se podobá těm, jaké známe z melodramat o nešťastných švadlenkách.
V první ze tří volně propojených povídek filmu řídí obří společnost Systematic Statistics už i volný čas svých zaměstnanců. Nelze se ani divit, že po dni striktně organizovaného veselení v zábavním centru povolí nervy i zakřiknutému úředníčkovi Chaturvedimu. Tragikomický příběh následující po této sarkastické dystopii je uvozen scénou v nemocnici, kde leží v kritickém stavu Chaturvediho kolega Anil, jedna z obětí jeho drastické revolty. Zkroušená rodina se rozhodne krátit si čas bez něho před nově zakoupenou televizí. Právě začíná nekonečný seriál s čarokrásným a ušlechtilým hrdinou, na němž může oči nechat Anilova žena, synkové i babička, a pedantický, věčně kárající Anil nedopadá ve srovnání s televizním idolem zrovna nejlépe… Také jemná a tichá Aarti v melancholicky laděné poslední povídce je nespokojená s neurvalým partnerem, a začne se proto upínat k dopisům od neznámého ctitele. Kdo by mohl být tou spřízněnou duší?