Podivíni
Co dělat, když se v showbyznysu neprosadíte? Zkuste to jako dvojník globální celebrity! Julienovi sice davy k nohám moc nepadají, jako průvodce po pařížském hřbitově Père-Lachaise ale nějaký ten drobák vydělá… Vypadá totiž jako Jim Morrison. Když zjistí, že se Morrisonovy ostatky mají přestěhovat do Kalifornie, rozhodne se je spolu se svým kamarádem Aldem ukrást.