Slyšení
Žena v burce přichází se synem na kodaňskou policejní stanici, aby podala stížnost na násilnického manžela. Přidělená překladatelka ale očividně nemá v úmyslu tlumočit skutečný význam jejích slov. Napínavý a upřímný snímek o kulturní izolaci a byrokratické ignoranci.