Zoologie
Nataša je postarší, osamělá administrativní pracovnice zoologické zahrady, bydlící stále se svou matkou. Její život se obrátí vzhůru nohama, když jednoho dne zjistí, že jí narostl ocas. Realisticky vystavěný příběh, do nějž režisér zručně zasadil fantaskní motiv, vypráví o osamělosti, jinakosti, strachu i odvaze odlišovat se.
Nataša je postarší osamělá administrativní pracovnice zoologické zahrady, která je svým kolegyním jen pro smích. Bydlí se svou silně věřící matkou a vede stereotypní život bez vyhlídek na to, že by se jeho chod v budoucnosti zásadně změnil. Přesně to se však stane, když Nataša jednoho dne zjistí, že jí narostl ocas. Při lékařském vyšetření se navíc seznamuje s mladším rentgenologem Pjotrem a její doposud zcela nevzrušivý život se obrátí vzhůru nohama… Po mezinárodně ceněném debutu Nápravná třída se mladý ruský režisér vrací s realisticky vystavěným příběhem, do nějž zručně zasadil fantaskní motiv a jenž vypráví o osamělosti, jinakosti, strachu i odvaze odlišovat se od většiny či vybočit ze zaběhnutých kolejí a poddat se emocím. Ve svém druhém snímku potvrzuje Tverdovskij, že je tvůrcem s originálním filmovým viděním, pronikajícím k podstatě věcí.