Přátelství dvou mužů a ženy téměř vždy zavání rivalitou. Může být však souboj o přízeň něžného pohlaví férový, když je Ben upoután na invalidní vozík a Christian je jeho novým asistentem? Lehká tragikomedie karlovarskému publiku dobře známeho Dietricha Brüggemanna o podstatě pravého přátelství a lásky.
Kolik dnů již Ben strávil pozorováním Anniky z balkonu svého panelákového bytu? Zahořklý a naštvaný na celý svět rezignovaně proplouvá dny, které dokážou oživit pouze okamžiky ponížení asistentů, jež mu po upoutání na invalidní vozík posílá komunitní agentura. Když se ale jeho pomocnou rukou stane bezstarostný, stále dobře naladěný Christian, nově zažívané dobrodružství dodá Benovu životu veselejší tón. Co když se však jejich následné společné sblížení s Annikou stane zkouškou nabytého přátelství? Dietrich Brüggemann ve svém druhém celovečerním snímku vypráví sice univerzální příběh o vztahovém trojúhelníku, činí tak však s lehkostí i punkovou drzostí, jež známý model aktualizují. Svižné tempo vyprávění střídá dynamickou akci s poetickými momenty, nálada filmu tak plynule přechází z humorných do přemýšlivých poloh, v nichž se nejistí hrdinové snaží zorientovat v tom, po čem touží. Nejdříve si ale musí najít své místo a být tu pro sebe.