Co se mnou uděláš
Ve třech kapitolách vyprávěný příběh jednoho vztahu, jenž propukl znenadání. Netradičně strukturované milostné drama pojednává o významu lásky i o tom, že muž a žena často pohlížejí na životní situace ze značně odlišné perspektivy.
Na nemocniční chodbě, vycházejíce z ordinace lékaře, životní lásku obvykle nepotkáme. Právě v takové situaci ale umělecký fotograf Nicolás poznává půvabnou Isabel. Střet pohledů, snad v touze vědět o druhém něco víc, následuje výměna enigmatických úsměvů. Nicolás dává Isabel telefonní číslo a pozvánku na zahájení výstavy svých fotografií. Za několik dní se dvojice na vernisáži skutečně potkává. Po prvních nejistých krůčcích, které předchází každému začínajícímu vztahu, postupně přichází živelná vášeň. Byla to však skutečně láska na první pohled? Nebo má tato milostná rovnice nějaké neznámé? Ve třech kapitolách rozehraná studie jednoho vztahu se ptá, zda i poté, co romantická láska vyprchá, má smysl překonávat překážky, na něž při soužití s partnerem narážíme. Naleznou oba hrdinové, kteří se nevyzpytatelnými zákoutími života dlouho probíjeli každý po svém, v tom druhém spřízněnou duši, na niž by se při boji se svými démony mohli spolehnout?