Matčina smrt se stává neradostnou příležitostí k setkání dlouho odloučených sourozenců. Ana a Niko k sobě jen těžce hledají cestu a slova jim v tom spíše překážejí. Až zdánlivá maličkost z minulosti jim pomůže prolomit bariéru a vzpomenout si, jaké to bylo, když jim vzájemná přítomnost dělala radost.
Matčina smrt se stává příležitostí k setkání dlouho odloučených sourozenců. Jejich životy jsou natolik rozdílné, že nyní jen těžko hledají společnou řeč. Klidné soužití v jednom bytě by jim mohlo pomoci najít k sobě opět cestu, to by ale nesměli být neustále vyrušováni smutečními rituály a truchlícími příbuznými. Až zdánlivá maličkost prolomí bariéru, která je odděluje. Giorgi Mukhadze citlivě nahlíží do intimního domácího prostředí a pomocí jemných náznaků zprostředkovává rodinné vztahy, na jejichž vyjádření jsou slova často krátká.