Columbus
Někdejší kritik, dnes režisér Kogonada se v tomto nekonvenčním, hypnoticky rytmickém americkém dramatu, zasazeném do prostředí modernistických staveb města Columbus v Indianě, nezajímá ani tolik o milostný příběh protagonistů, jako o jejich zčásti se překrývající, zčásti se rozcházející sny a pohledy na svět, utvářené kulturou, prostředím a výchovou.