Modrá laguna
Film, který jsem si vybral, je Modrá laguna. Už ani nespočítám, kolikrát jsem ji viděl (i když ve většině případů to bylo ještě na střední škole). Co mě přivádí k tomu, abych se k filmu vrátil, není jen jeho romantická vize pozemského ráje, ale také jeho metafora, pomocí níž se mladí lidé učí o lásce a zažívají ji bez jakýchkoli pravidel či omezení ze strany společnosti. Je to film naivní a čistý – což v kinematografii nebývá obvyklé.