Neústupný
Archetypální příběh o posledním spravedlivém (charismatickém třicátníkovi Rezovi), který čelí zkorumpovanému okolí (mafiánské korporaci na odlehlém severoíránském venkově) i za cenu ohrožení vlastní rodiny. Originální a uhrančivě dramatický snímek respektovaného íránského tvůrce získal hlavní cenu v sekci Un Certain Regard na letošním festivalu v Cannes.