Tarzanova varlata
Výzkumné centrum v Suchumi, hlavním městě dnešní Abcházie. Legenda praví, že bylo Sověty koncem 20. let vybudováno s cílem vytvořit křížence mezi člověkem a opicí. Vysněná bytost světlo světa nikdy nespatřila, lidé a primáti však jako smutné relikty minulosti dlí pospolu v sešlých kulisách medicínského institutu dodnes.