Ono
Ewa se nedostala na studia a pracuje jako uklízečka, navíc nechtěně otěhotněla a její otec, hudební expert, nevyléčitelně onemocněl. O peníze na potrat ji okradou, a tak se utěšuje promluvami k embryu. Věří, že záhadné "ono" ji slyší a spolu s ní vnímá krásy a křivdy světa.