Město bez slunce
Dnešní Sankt Peterburg. Talentovaná herečka-klaunka Ludmila propadla drogám stejně jako její bohémští přátelé, vyžívající se v dekadentních performancích. Závislost komplikuje její divadelní angažmá a zejména vztah s mladým inženýrem Jegorem, který se pokusí o její záchranu.
Sankt Peterburg. Krásné i odpudivé, energické i sociální rozlomeností znavené velkoměsto. Existenciální nestabilita se promítá do příběhu talentované herečky-klaunky Ludmily. Drogová závislost ji připoutala k Alexovi, který se chce prosadit dekadentními performancemi. Ludmila zoufale shání peníze na drogy. V této situaci poznává inženýra Jegora, jenž se do ní zamiluje. Současně jí záleží i na divadle, kde hraje v Charmsově grotesce. Cítí, že Jegor by jí mohl poskytnout životní oporu, ale je příliš zasažená bolestnou minulostí i vizí bezbřehé svobody, deklarované Alexovou komunitou. Jegor se jen postupně orientuje v labyrintu Ludmiliny existence a je odhodlán ji zachránit. Netuší, jak mocnou silou je droga a do jakého bludiště nejistot a pochybností ho zavede láska...