Pád
Noc. Most. Muž - a cizí žena. Její oči se setkají s jeho... Mine ji. V příštích dnech se neznámá, jejíž sebevraždě nedokázal zabránit, stává Matissovou posedlostí. Podniká detektivní pátrání, aby zjistil všechno o jejím životě.