Skleněná země
Žena s dcerou a novorozeným synem žije v osamělém domě uprostřed krajiny spoutané skleněným krunýřem zimy. Manžel, který stále není doma, nechápe její narůstající obavy a strach. Do ovzduší v domě se vkrádá cosi neblahého...
Žena žije se sedmiletou dcerkou a novorozeným chlapečkem v osamělém domě uprostřed teskné krajiny, kterou zima obalila modravým krunýřem, připomínajícím sklo. Prožívá stále trýznivější úzkost a strach, které nerozptýlí ani vycházky po okolí. Manžel se vrací v noci, miminko je nemocné a obavy o jeho život v matce narůstají a mění se v nezvládnutelné napětí. Muž právě neoplývá pochopením pro ženin narušený psychický stav a nechce si připustit ani změny, jež se projevují v chování dcerky. Do ovzduší v domě se vkrádá cosi neblahého...