Komuna
1968. Skupina mladých umělců a aktivistů se odstěhuje do odlehlých končin v horách severní Kalifornie, aby tam vytvořila nový, svobodný svět. Tak se zrodí hippie komuna The Black Bear Ranch. Každý člen komuny má ovšem vlastní představu o svobodě. První dokumentární film o tom, jaké to ve skutečnosti bylo, žít na přelomu 60. a 70. let „pohromadě“.
1968. Skupina mladých umělců a aktivistů se odstěhuje do odlehlých končin v horách severní Kalifornie, aby tam vytvořila nový svět pod novým heslem Země zdarma pro svobodné lidi, a to včetně volné lásky a společného majetku. Zakladatelé komuny koupí za peníze hollywoodských a rockových hvězd pozemek uprostřed divočiny a vybudují tam nový, drsný domov. Tak se zrodí hippie komuna The Black Bear Ranch. Každý člen komuny má ovšem vlastní představu o tom, co to je svoboda. Realizaci jejich utopického snu zkomplikuje první krutá zima, sledování FBI, nově narozené děti a také sekta, která se snaží zrušit i poslední zbytky klasické rodiny. Dnes tam žije nová skupina mladých lidí. Komuna je první dokumentární film, který se pokouší ukázat, co to na přelomu 60. a 70. let ve skutečnosti „znamenalo žít pohromadě“. Zkoumá také, jak dopadli lidé, kteří tam kdysi žili, a co se s nimi stalo.