Lucky
Pomník loni zesnulého Harryho Deana Stantona. Vyprávění zastihuje Luckyho ve dnech, kdy je narušena jeho každodenní rutina. Tváří v tvář vlastní smrtelnosti cítí, že realita nevyhnutelné smrti a následné nicoty je něčím, co by měli vnímat všichni jeho spoluobčané, aniž by to mělo být vědomí bolestné.