Snímek Pomalu jít je divoký experiment, mozaika filmových obrazů a odkazů, skládající příběh mladé ženy, která cestuje po světě a sbírá audiovizuální materiál. Autorčin první celovečerní film, který vznikl díky grantu od Austin Film Society, dokládá její jedinečný způsob práce s filmovou logikou a jazykem a s metaforickou kulturní kritikou.
Athina Rachel Tsangariová je známá především díky svým oceňovaným řeckým filmům Attenberg (2010) a Chevalier (2015). V 90. letech žila v Austinu, studovala na Texaské univerzitě film a zdokonalovala své filmařské dovednosti bok po boku s dalšími nadšenci kolem Austin Film Society, díky čemuž se objevila ve filmu Flákač v roli „sestřenky z Řecka“. Autorčin první celovečerní film, který vznikl díky grantu od Austin Film Society, dokládá její jedinečný způsob práce s filmovou logikou a jazykem a s metaforickou kulturní kritikou. Snímek Pomalu jít je divoký experiment, mozaika filmových obrazů a odkazů, skládající příběh mladé ženy, která cestuje po světě a sbírá audiovizuální materiál.