Úkryt
Snímek Jeffa Nicholse je úvahou nad upadajícím impériem a jeho ničivými dopady na maskulinitu. Film nabízí patrně životní herecký výkon Michaela Shannona, herce majícího na svém kontě nominaci na Oscara, a průlomovou roli tehdy začínající herečky Jessicy Chastainové.
Jeff Nichols, tvůrce s kořeny pevně zapuštěnými v jižanské kultuře, dokázal vtisknout nový význam termínu americký regionální vypravěč. Snímek autora, narozeného v Arkansasu a tvořícího v Austinu, je úvahou nad upadajícím impériem a jeho ničivými dopady na maskulinitu. Film nabízí patrně životní herecký výkon Michaela Shannona, herce majícího na svém kontě nominaci na Oscara, a průlomovou roli tehdy začínající herečky Jessicy Chastainové. Jeff Nichols přišel do Austinu po dokončení vysokoškolských studií, aby se mohl věnovat filmové kariéře, a v jejích počátcích obdržel několik grantů od Austin Film Society.