Ve filmu Někdo tam nahoře mě má rád hraje Nick Offerman kumpána mladého flákače, který se potácí od jednoho nepovedeného romantického setkání ke druhému. Film Comment napsal, že se jedná o „film, který zůstává věrný Byingtonovu duchu – momentky ze života překypujícího zklamáním a zoufalstvím, připravené s poťouchlým humorem, okořeněné svérázným důvtipem a servírované v zábavném duchu“.