Nepředvídatelné
Austinská filmařka Laura Dunnová se v tomto snímku zaměřuje na překotný rozvoj Austinu, který ohrožuje drahocenné přírodní zdroje města, zároveň ale spřádá fascinující a poetický příběh o zemi a kultuře. Příběh o tom, jak životní prostředí formuje člověka. Na filmu spolupracovali Robert Redford a Terrence Malick.