Smrt rockové hvězdy
Pocta zesnulému zpěvákovi The Doors Jimu Morrisonovi. Obrazově bohatý, téměř surreální film, integrující skutečné události z Morrisonova života do strukturovaného tvaru, který drží pohromadě nový hudební doprovod Adriana Quesady. V nádherně nasnímaném filmu exceluje v roli Morrisona austinský hudební kritik Jeff Whittington.
Pocta zesnulému zpěvákovi The Doors Jimu Morrisonovi. Obrazově bohatý, téměř surreální film, integrující skutečné události z Morrisonova života do strukturovaného tvaru, který drží pohromadě nový hudební doprovod Adriana Quesady. Film, nádherně nasnímaný Willem Van Overbeekem, nabízí několik špičkových hereckých výkonů. V roli Morrisona exceluje austinský hudební kritik Jeff Whittington.