Invaze hliníkových lidí
Invaze hliníkových lidí oslavuje sci-fi filmy z 50. let, hliník a život v moderním světě. Svého druhu sci-fi mysterium. Film může být také vnímán jako alegorické Písmo svaté „Církve SubGenia“ – satirického, parodického náboženství, založeného umělci a muzikanty.