Ulice Pikk
Ulice Pikk je jednou z nejdůležitějších ulic tallinnského Starého města. Snímek hravou formou kombinuje záběry ze skryté kamery se statičtějšími obrazy a využívá záběry natočené z neobvyklých úhlů. To vše doprovázejí specifické zvuky a zajímavé hudební motivy. Je to pravé filmové dobrodružství.