Začátek
Začátek je prvním dílem Braunsovy trilogie věnované velkým stavbám v Lotyšsku. Zachycuje výstavbu vodní elektrárny Pļaviņas na největší lotyšské řece. Film zaznamenává stavební dělníky, řidiče a techniky a zdůrazňuje lidský prvek při stavebních pracích. Název filmu je symbolický – jde o první dokument rižské školy, Braunsův režijní debut, první v Lotyšsku natočený širokoúhlý film a první část trilogie.