Nejambicióznější dílo 60. let 20. století 235 000 000 bylo natočeno u příležitosti 50. výročí Říjnové revoluce 1917. Dokument není doprovázen mluveným komentářem a umožňuje obrazům, aby spolu s hudebním doprovodem hovořily samy za sebe. Snímek je emocionálně a vizuálně atraktivním portrétem nadčasových okamžiků v lidském životě.